czwartek, 12 stycznia 2017

Powitanie i wyjaśnienie.

Serdecznie witam wszystkich na moim blogu. Długo myślałam o jego założeniu ale nie mogłam się za to zabrać (jestem strasznym leniuchem). Dziś rano stwierdziłam, że to dobry dzień, żeby zmienić swoje życie. Mianowicie od pewnego czasu mam wszystkie objawy depresji, bardzo spadło moje poczucie wartości, ponieważ przytyłam 15 kilogramów. Nie jest to wynikiem żadnej choroby, po prostu siedziałam całymi dniami w domu i się obżerałam.

Ludzie z mojego otoczenia postrzegają mnie jako atrakcyjną, pewną siebie a może nawet zarozumiałą osobę, ale wcale taka nie jestem.

Z uwagi na powyższe chcę pozostać anonimowa. Może kiedyś to zmienię.

Do rzeczy. Na blogu będą się pojawiały posty odnośnie starań o odzyskanie poczucia własnej wartości. Chcę być Waszą motywacją i żebyście Wy byli moją. Będę pisać o postępach w zgubieniu zbędnych kilogramów, o kosmetykach i ubraniach. Napiszę tu o tym jak dbam o siebie. Polecę wam przetestowane przeze mnie kosmetyki. Podzielę się własnymi doświadczeniami odnośnie diety i ćwiczeń. Może nawet przetestuje urodowe lifehacki. Kto wie.

Mam nadzieję że uzyskam jakieś, chociaż malutkie grono czytelników.

Zadbajmy o siebie razem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz